
W konstruowaniu samochodów wyścigowych trend jest jednoznaczny – muszą mieć coraz bardziej skomplikowane wyposażenie. My natomiast stawiamy na prostotę i klasykę. W końcu następcy Kubicy muszą od czegoś zacząć. Nasz wehikuł jest wyposażony w układ kierowniczy i hamulce. Odpowiednie przyspieszenie gwarantuje stroma górka.
Dążenie do perfekcji cechuje wszystkich mistrzów. Robert Kubica też zaczynał jako kierowca gokartów, zanim przesiadł się do bolidu Formuły 1 i zaczął odnosić sukcesy. Dlatego stworzyliśmy pojazd „z górki na pazurki” w klasie otwartej dla wszystkich, którzy już w wieku dziecięcym przejawiają pociąg do szybkiej jazdy, a przy tym nie zapominają o ekologii. Budując go, posłużyliśmy się całą wiedzą inżynierską z zakresu budowy pojazdów mechanicznych i nafaszerowaliśmy naszą wyścigówkę zaawansowanymi nowinkami technicznymi: skonstruowaliśmy sztywną płytę podłogową z drewna świerkowego, ultralekką karoserię z PCW, ruchomą przednią oś, wyjątkowo bezpośredni system kierowania „per pedes plus”, założyliśmy wyraźnie bieżnikowane opony dla uzyskania optymalnego przeniesienia momentu obrotowego, a na koniec – jako uwieńczenie naszego dzieła – zastosowaliśmy nasz własny patent, czyli oburęczny hamulec zaciągowy.
Komentarze - masz coś do napisania? Zostaw proszę informacje.