Site icon Twój Głos 📌 e-TG.pl

Jak usprawnić komunikację w firmie?

Jak usprawnić komunikację w firmie? 1 - Twój Głos 📌 e-TG.pl

Jest to jednak również obszar, w którym najłatwiej o wprowadzenie oszczędności. Wystarczy jedynie zainwestować w nowoczesne urządzenia, które maksymalnie wykorzystują infrastrukturę firmy i opierają swoje działanie na tańszej i lepszej technologii – jak centrale telefoniczne typu IP.

Centrala VoIP

            Najnowocześniejsze centrale telefoniczne, a więc centrale IP PBX, zamiast sygnału analogowego lub ISDN odbierają sygnał IP. Nie działają więc jak tradycyjne urządzenia, ale skonfigurowane są tak, by tworzyć sieć połączeń w telefonii VoIP. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie wyższej jakości połączeń (przy dobrej przepustowości internetu) i obniżenie stawek za połączenia. Koszt rozmów międzynarodowych w przypadku VoIP spada aż o 40-50%. Co istotne, centrala telefoniczna tego typu pozwala również na stworzenie sieci wewnętrznej, w której rozmowy będą całkowicie darmowe.

Centrala fizyczna

            Centrale IP PBX występują w dwóch typach. Pierwszy z nich to urządzenia fizyczne, które różnią się od starego sprzętu tylko tym, że zamiast tradycyjnych łącz wykorzystują łącza IP. W przypadku ofert jednego z głównych dystrybutorów central telefonicznych w Polsce, marki Datera, firma ponosi jednorazową opłatę za zakup sprzętu. Zainstalowana w firmie centrala daje przedsiębiorcy całkowitą niezależność telekomunikacyjną – to on decyduje o tym, jak urządzenie będzie funkcjonowało.

Centrala dla mniejszych firm

            Nowością oferowaną przez Daterę są z pewnością centrale działające w chmurze. Dzięki takiemu rozwiązaniu na usługi telekomunikacyjne na najwyższym poziomie mogą pozwolić sobie również mniejsze firmy, nie dysponujące odpowiednimi środkami, specjalistami czy w końcu miejscem, które pozwoliłoby im na zainstalowanie sprzętu w swojej siedzibie. Jednorazowa opłata rozkładana jest na plan abonamentowy, a w pełni funkcjonalna centrala dostępna jest z poziomu online.

W zależności od potrzeb przedsiębiorca może wzbogacać podstawową usługę o dodatkowe pakiety, co pozwoli mu na stworzenie spersonalizowanej i kompleksowej centrali, zaspokajające wszystkie potrzeby jego firmy.

Jak oceniasz ten materiał?

Kliknij na gwiazdkę, aby zostawić swoją ocenę

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Oceń ten post jako pierwszy.

Exit mobile version